Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Odchudzanie - masaż odchudzający we Wrocławiu
Odchudzanie jest to podjęcie działań zmierzających do utraty tkanki tłuszczowej. Takie działania stanowi dieta oraz aktywność fizyczna. W celu utraty nadmiernej masy ciała
Jak rozjaśnić makijaż permanentny brwi. Brwi okazały się za ciemne. Makijaż permanentny Kielce
Po nałożeniu makijażu permanentnego jest zawsze on o wiele lżejszy, to również różni się w zależności od metody jaką jest
Trening na kondycję - ćwiczenia, sterydy, opinie
Zaczynamy się martwić o swoją kondycję, kiedy łapiemy zadyszkę przy wchodzeniu po schodach lub podbiegnięciu do autobusu. Poznań jest miastem dużym, w którym wszystko wręcz
Ile trwa makijaż permanentny ust. Sam zabieg nie trwa długo. Po jakim czasie korekta makijażu permanentnego?
Dzięki stałemu makijażowi usta mogą być zaakcentowane w naturalny sposób. Nikt nie ma symetrycznych ust. Poprawianie
Makijaż permanentny twarzy cena. Czy drożej zawsze oznacza lepiej? Makijaż permanentny Gniezno
Na całym rynku kosmetycznym makijaż permanentny twarzy cena się waha, a ten koszt zależy od rodzaju makijażu, części ciała
Piękne dłonie i stopy - pedicure, manicure hybrydowy Poznań centrum. Lakier hybrydowy
Manicure hybrydowy zyskał ostatnimi czasy sporą popularność. Kobiety robią sobie go nie tylko od święta, ale często na co dzień. Nie
Etapy makijażu permanentnego brwi. Poszczególne fazy zabiegu. Makijaż permanentny Ostrołęka
Etapy makijażu permanentnego brwi składają się przede wszystkim na : szczegółowym wywiadzie, następnie kosmetyczka analizuje

Posted by on Gru 17, 2019 in Uroda, Zdrowie |

Co wspomaga odchudzanie: przyprawy, błonnik, woda…

Co wspomaga odchudzanie: przyprawy, błonnik, woda…

 

Suplementy, herbatki na odchudzanie, tajemnicze proszki – czy to wszystko jest naprawdę potrzebne, aby schudnąć? Nie! Wystarczy się stosować do podstawowych zasad diety redukcyjnej, które można wspomóc naturalnymi sposobami. Zdradzamy jakimi.

1. Błonnik

Widziałaś reklamę błonnika na odchudzanie? Czy warto go kupić? Nie! Choć prawdą jest, że błonnik sprzyja zrzucaniu kilogramów… Więc w co w końcu wierzyć?

Błonnik jest to składnik, który usprawnia pracę jelit, zapobiega zaparciom i reguluje wypróżnienia. Organizm nie jest w stanie go samodzielnie wyprodukować, ale może (a nawet musi!) być przyjmowany z pokarmem. Co zawiera błonnik, zobacz w serwisie o zdrowiu www.jejzdrowie.pl, tam znajdziesz przykłady produktów, które są bogate w ten składnik.

Dzięki temu, stosując zdrową dietę, w naturalny sposób zapewnisz sobie odpowiedni podaż błonnika. Co więcej, suplementy mogłyby Ci jedynie zaszkodzić, bo jednocześnie nie można go jeść zbyt dużo.

2. Woda

Jeśli się odchudzasz, to zacznij od picia większej ilości wody, a nie od magicznych specyfików. Woda nie zawiera kalorii, ma za to w sobie sporo minerałów, wartości odżywczych oraz, co najważniejsze, nawadnia organizm.

Oczyszcza organizm z toksyn, przyśpiesza metabolizm, zapobiega nadmiernym opuchnięciom. Powinno się jej pić ok. 2 litry dziennie, jeśli ćwiczysz, to więcej. Przy czym spożycie wody należy rozłożyć w ciągu dnia – nic nie dadzą wypite duszkiem dwie szklanki wody.

Jesteś z tych, co wody nie lubią? Wzbogać ją o cytrynę, miętę. Orzeźwiająca i pyszna w smaku jest woda z dodatkiem ogórka, a latem – z truskawkami.

Przy okazji chcielibyśmy zachęcić Cię do picia wody prosto z kranu lub przefiltrowanej. Jest ona przebadana, całkowicie bezpieczna dla organizmu i jednocześnie przyjazna dla środowiska, ponieważ ogranicza zużycie plastikowych butelek.

3. Przyprawy

Przyprawy sprawiają, że potrawy są smaczniejsze. A wiesz też, że mogą wpłynąć na pobudzenie metabolizmu? Tak, tak, to najlepsi sprzymierzeńcy w walce o szczupłą sylwetkę! Mogą regulować poziom glukozy we krwi, działać przeciwzapalnie lub zwiększyć spalanie tłuszczu.

Najskuteczniejsze są takie przyprawy jak cynamon, imbir, chilli, pieprz, kurkuma i kardamon, a także świeże zioła.

A jak to jest z solą? Tej nie powinno się spożywać za dużo, to fakt. Choć tak naprawdę chodzi głównie o sól znajdującą się w produktach wysoko przetworzonych. Dosalając potrawy w domu, zwykle nie przekraczamy dziennego limitu.

4. Kawa

Lubisz kawę? To dobrze – pomoże Ci zrzucić zbędne kilogramy. A to dlatego, że kofeina przyśpiesza metabolizm. Oprócz tego pobudza organizm, więc po jej wypiciu możesz mieć większą ochotę na spacer lub ćwiczenia, niż przed.

Najlepiej byłoby być czarną kawę, mocne espresso. Unikaj dodawania do niej cukru, bo to niestety – dodatkowe kalorie. Natomiast śmietankę zamień na niskotłuszczowe mleko. Właśnie, co z tym mlekiem? W końcu to też kolejne kalorie? Jeśli nie lubisz czarnej kawy, to dolewaj do niej mleka, tylko uwzględnij jego ilość w bilansie kalorycznym. Proste, prawda?

5. Warzywa strączkowe

Na diecie musisz pokochać warzywa strączkowe! Mają one same zalety. Są bogate w białko i błonnik, mają za to niewiele kalorii i węglowodanów. Lecz co najważniejsze – sycą na długo. Możesz zjeść posiłek, który będzie mieć niską wartość kaloryczną, a jednocześnie sprawi, że nie będziesz głodna przez następne godziny.

Aby uniknąć wzdęć, dodawaj do potraw ze strączkami kmin rzymski czy czarnuszkę.