Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Makijaż permanentny Toruń cennik. Jeżeli chcemy coś upiększyć - makijaż permanentny czy warto?
Makijaż permanentny zazwyczaj wykorzystuje tatuaże do naśladowania kosmetyków - najczęściej brwi, eyeliner i wargi. Może być
Farba do włosów a typ urody - jaki kolor wybrać?
Często kobiety chcąc odświeżyć swój wygląd decydują się na zmianę koloru włosów. Pojawia się jednak problem jaki odcień farby wybrać, aby czuć się w nim młodo, seksownie
Mocny akcent żółtego
W sezonie letnim bardzo modne są wszelkie odcienie żółtego. Począwszy od bardzo ciemnego aż na neonowym kończąc. Ubrania w takich kolorach pojawiły się najpierw u wielkich projektantów na wybiegach
Piękne dłonie i stopy - pedicure, manicure hybrydowy Poznań centrum. Lakier hybrydowy
Manicure hybrydowy zyskał ostatnimi czasy sporą popularność. Kobiety robią sobie go nie tylko od święta, ale często na co dzień. Nie
Zero waste w pielęgnacji
Idea zero waste zyskuje coraz większą popularność. Polega głównie na maksymalnym ograniczeniu produkcji odpadów w naszym gospodarstwie domowym. Ogólnoświatowy problem zanieczyszczenia środowiska
Spódnica do ziemi
W sezonie letnim obowiązkowo musi się znaleźć w naszej szafie spódnica do kostek, czyli tzw. maxi. Jest ona już obecna od kilku poprzednich sezonów w naszej garderobie, ale w trochę innej wersji niż
Kosmetyki dla wegan
Wzrasta zainteresowanie ideologią zero waste. Coraz więcej ludzi zwraca uwagę na opakowania, w których zawarte są kupowane produkty. Dobrą wiadomością dla fanów ekologii jest fakt, że coraz więcej

Posted by on Gru 13, 2020 in Zdrowie |

Jak nauczyć się wstawać rano

Jak nauczyć się wstawać rano

Wstawanie rano jest bardzo korzystne, zarówno dla naszego zdrowia fizycznego i psychicznego, jak i też dla nas samych. Dzięki niemu mamy w ciągu dnia więcej czasu na różne swoje zajęcia i działania, czy nawet na sam relaks, który przecież również jest bardzo ważny. Czasami jednak bardzo ciężko jest wstać rano z łóżka, zwłaszcza w okresie zimowym, kiedy to w łóżku jest po prostu ciepło i przyjemnie, a poza nim już niekoniecznie, wtedy w ogóle już nie chce nam się z niego wychodzić. Można jednak pomóc samemu sobie w regularnym wstawaniu wcześniej i wypracować sobie pewien schemat, który nam to skutecznie ułatwi.

Odpowiedni budzik

Dla tych, którzy budzą się na dźwięk ustawionego przez siebie budzika, a więc pewnie dla większości z nas, jest wiele sposób na ułatwienie sobie wczesnego wstawania właśnie za jego pomocą. Kiedy to budzikiem jest nasz telefon, mamy właściwie ułatwione zadanie, ponieważ bardzo często, o ile nie zawsze, możemy wybrać sobie wtedy odpowiednią melodię, która będzie nas budzić o określonej porze. Najlepiej żeby nie była to spokojna i jednostajna melodia, a raczej energetyzująca o szybkim tempie. Dodatkowo żeby ułatwić sobie wstawanie rano, można umieścić budzik trochę dalej od łóżka, tak żebyśmy po przebudzeniu nie mieli go na wyciągnięcie ręki, a musieli wyjść z łóżka żeby go wyłączyć.

Wyciszenie się i relaks przed snem

Ten czas krótko przed zaśnięciem jest bardzo ważny, wbrew pozorom. To czas, w którym powinniśmy wyciszyć nasz organizm i uspokoić się, by móc w takim spokojnym stanie położyć się do łóżka i zasnąć. Warto więc przed snem zrobić coś rozluźniającego i spokojnego, na przykład poczytać książkę czy gazetę. Nie warto też na krótko przed zaśnięciem używać urządzeń elektronicznych, tym bardziej telefonu czy laptopa.

Pójście spać wcześniej

Żeby wstać wcześniej, warto po prostu jest się wcześniej położyć. Jeśli nasz rytm snu jest stały i zazwyczaj śpimy tyle samo każdego dnia, nasz organizm nie powinien mieć problemu, by obudzić się wcześniej niż zwykle, kiedy położymy się wcześniej spać. Krótko mówiąc nasz organizm uzna wtedy, iż przespaliśmy już naszą odpowiednią normę i po prostu wybudzi nas automatycznie.

Unikanie zbyt dużej ilości jedzenia przed snem

We wczesnym wstawaniu pomoże nam również to, jeśli przed snem nie będziemy spożywali zbyt dużej ilości pokarmów i również alkoholu. Jedzenie i alkohol na krótko przed zaśnięciem sprzyjają niestety wszelkim niedogodnościom podczas snu dla naszego organizmu. Wpływają na nas bardzo negatywnie i wydłużają proces zasypiania, a co za tym idzie, także budzenia się.