Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Ozdoby we włosach
Jesiennym hitem staną się ozdoby do włosów, które nadadzą stylizacją dziewczęcy i delikatny wygląd. Trend, który najczęściej pojawiał się na wybiegach w tym roku to kokardy. Począwszy od bardzo małych
Pedicure gehwol. Gładkie stopy dla każdej kobiety
Alternatywa dla salonów kosmetycznych, czyli pedicure gehwol
Każda kobieta marzy o idealnie gładkich stopach, niestety nie każda takie posiada. Indywidualne uwarunkowania,
Farba do włosów a typ urody - jaki kolor wybrać?
Często kobiety chcąc odświeżyć swój wygląd decydują się na zmianę koloru włosów. Pojawia się jednak problem jaki odcień farby wybrać, aby czuć się w nim młodo, seksownie
Jak zaplanować wieczór panieński?
Zorganizowanie wieczoru panieńskiego może wydawać się nie lada wyzwaniem. Jest to wyjątkowa impreza, co do której narosło wiele oczekiwań. Warto jednak na spokojnie rozważyć kilka kwestii,
Buty modne latem
Hitem kilku ostatnich sezonów stały się buty gumowe. Gdyby kilka lat temu usłyszelibyśmy, że super modnym dodatkiem będzie obuwie, wykonane z gumy zapewne wyśmialibyśmy osobę, która odważyła się coś takiego
Ile kosztuje makijaż permanentny ust? Dla udoskonalenia naszych ust. Makijaż permanentny Rzeszów
Stały makijaż warg sprawia, że ​​usta wyglądają piękniej i będą trwać przez co najmniej pięć lat, a często nawet dłużej! 
Czy wybielanie zębów jest bolesne?
Na temat wybielania zębów powstało już mnóstwo mitów. Jeden z nich mówi o tym, że zabiegi tego rodzaju nie są w ogóle bolesne, a choć każdy by chciał by akurat ten okazał się prawdziwy,

Posted by on Gru 13, 2020 in Zdrowie |

Jak nauczyć się wstawać rano

Jak nauczyć się wstawać rano

Wstawanie rano jest bardzo korzystne, zarówno dla naszego zdrowia fizycznego i psychicznego, jak i też dla nas samych. Dzięki niemu mamy w ciągu dnia więcej czasu na różne swoje zajęcia i działania, czy nawet na sam relaks, który przecież również jest bardzo ważny. Czasami jednak bardzo ciężko jest wstać rano z łóżka, zwłaszcza w okresie zimowym, kiedy to w łóżku jest po prostu ciepło i przyjemnie, a poza nim już niekoniecznie, wtedy w ogóle już nie chce nam się z niego wychodzić. Można jednak pomóc samemu sobie w regularnym wstawaniu wcześniej i wypracować sobie pewien schemat, który nam to skutecznie ułatwi.

Odpowiedni budzik

Dla tych, którzy budzą się na dźwięk ustawionego przez siebie budzika, a więc pewnie dla większości z nas, jest wiele sposób na ułatwienie sobie wczesnego wstawania właśnie za jego pomocą. Kiedy to budzikiem jest nasz telefon, mamy właściwie ułatwione zadanie, ponieważ bardzo często, o ile nie zawsze, możemy wybrać sobie wtedy odpowiednią melodię, która będzie nas budzić o określonej porze. Najlepiej żeby nie była to spokojna i jednostajna melodia, a raczej energetyzująca o szybkim tempie. Dodatkowo żeby ułatwić sobie wstawanie rano, można umieścić budzik trochę dalej od łóżka, tak żebyśmy po przebudzeniu nie mieli go na wyciągnięcie ręki, a musieli wyjść z łóżka żeby go wyłączyć.

Wyciszenie się i relaks przed snem

Ten czas krótko przed zaśnięciem jest bardzo ważny, wbrew pozorom. To czas, w którym powinniśmy wyciszyć nasz organizm i uspokoić się, by móc w takim spokojnym stanie położyć się do łóżka i zasnąć. Warto więc przed snem zrobić coś rozluźniającego i spokojnego, na przykład poczytać książkę czy gazetę. Nie warto też na krótko przed zaśnięciem używać urządzeń elektronicznych, tym bardziej telefonu czy laptopa.

Pójście spać wcześniej

Żeby wstać wcześniej, warto po prostu jest się wcześniej położyć. Jeśli nasz rytm snu jest stały i zazwyczaj śpimy tyle samo każdego dnia, nasz organizm nie powinien mieć problemu, by obudzić się wcześniej niż zwykle, kiedy położymy się wcześniej spać. Krótko mówiąc nasz organizm uzna wtedy, iż przespaliśmy już naszą odpowiednią normę i po prostu wybudzi nas automatycznie.

Unikanie zbyt dużej ilości jedzenia przed snem

We wczesnym wstawaniu pomoże nam również to, jeśli przed snem nie będziemy spożywali zbyt dużej ilości pokarmów i również alkoholu. Jedzenie i alkohol na krótko przed zaśnięciem sprzyjają niestety wszelkim niedogodnościom podczas snu dla naszego organizmu. Wpływają na nas bardzo negatywnie i wydłużają proces zasypiania, a co za tym idzie, także budzenia się.