Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Skuteczne leczenie trądziku - dobre tabletki i maść na trądzik. Tabletki na pryszcze
Jedną z najczęstszych dolegliwości cery dotykającą ludzi w różnym wieku, chociaż jeszcze do niedawna kojarzoną głównie z osobami w wieku
Zabieg depilacji woskiem w warunkach domowych.
Depilacja woskiem to taki rodzaj zabiegu, dzięki któremu możemy pozbyć się zbędnego owłosienia z takich miejsc jak nogi, plecy, pachwiny czy też strefa bikini.
Do tego typu
Trening na kondycję - ćwiczenia, sterydy, opinie
Zaczynamy się martwić o swoją kondycję, kiedy łapiemy zadyszkę przy wchodzeniu po schodach lub podbiegnięciu do autobusu. Poznań jest miastem dużym, w którym wszystko wręcz
Jak zmierzyć obwód uda?
W dobie komputerów i Internetu, gdy coraz większą wagę przykładamy do naszego wyglądu i staramy się żyć zdrowo korzystając z uroków sportu coraz częściej staramy się kontrolować naszą sylwetkę.
Metody stylizacji paznokci żelem. Długie paznokcie mimo stresu. Przedłużanie obgryzionych paznokci
Stres często bywa niechcianym towarzyszem życia. Posiada on wiele niemiłych skutków. Onychofagia, czyli obgryzanie paznokci
Etapy makijażu permanentnego brwi. Poszczególne fazy zabiegu. Makijaż permanentny Ostrołęka
Etapy makijażu permanentnego brwi składają się przede wszystkim na : szczegółowym wywiadzie, następnie kosmetyczka analizuje
Obliczamy BMI.
Jesteś osobą, która z nowym rokiem postanowiła zadbać o swoje zdrowie poprzez zmianę diety oraz wprowadzenie wysiłku fizycznego ? Nie wiesz jednak dokładnie czy skupić się na spalaniu ilości kilogramów

Posted by on Gru 13, 2020 in Zdrowie |

Jak nauczyć się wstawać rano

Jak nauczyć się wstawać rano

Wstawanie rano jest bardzo korzystne, zarówno dla naszego zdrowia fizycznego i psychicznego, jak i też dla nas samych. Dzięki niemu mamy w ciągu dnia więcej czasu na różne swoje zajęcia i działania, czy nawet na sam relaks, który przecież również jest bardzo ważny. Czasami jednak bardzo ciężko jest wstać rano z łóżka, zwłaszcza w okresie zimowym, kiedy to w łóżku jest po prostu ciepło i przyjemnie, a poza nim już niekoniecznie, wtedy w ogóle już nie chce nam się z niego wychodzić. Można jednak pomóc samemu sobie w regularnym wstawaniu wcześniej i wypracować sobie pewien schemat, który nam to skutecznie ułatwi.

Odpowiedni budzik

Dla tych, którzy budzą się na dźwięk ustawionego przez siebie budzika, a więc pewnie dla większości z nas, jest wiele sposób na ułatwienie sobie wczesnego wstawania właśnie za jego pomocą. Kiedy to budzikiem jest nasz telefon, mamy właściwie ułatwione zadanie, ponieważ bardzo często, o ile nie zawsze, możemy wybrać sobie wtedy odpowiednią melodię, która będzie nas budzić o określonej porze. Najlepiej żeby nie była to spokojna i jednostajna melodia, a raczej energetyzująca o szybkim tempie. Dodatkowo żeby ułatwić sobie wstawanie rano, można umieścić budzik trochę dalej od łóżka, tak żebyśmy po przebudzeniu nie mieli go na wyciągnięcie ręki, a musieli wyjść z łóżka żeby go wyłączyć.

Wyciszenie się i relaks przed snem

Ten czas krótko przed zaśnięciem jest bardzo ważny, wbrew pozorom. To czas, w którym powinniśmy wyciszyć nasz organizm i uspokoić się, by móc w takim spokojnym stanie położyć się do łóżka i zasnąć. Warto więc przed snem zrobić coś rozluźniającego i spokojnego, na przykład poczytać książkę czy gazetę. Nie warto też na krótko przed zaśnięciem używać urządzeń elektronicznych, tym bardziej telefonu czy laptopa.

Pójście spać wcześniej

Żeby wstać wcześniej, warto po prostu jest się wcześniej położyć. Jeśli nasz rytm snu jest stały i zazwyczaj śpimy tyle samo każdego dnia, nasz organizm nie powinien mieć problemu, by obudzić się wcześniej niż zwykle, kiedy położymy się wcześniej spać. Krótko mówiąc nasz organizm uzna wtedy, iż przespaliśmy już naszą odpowiednią normę i po prostu wybudzi nas automatycznie.

Unikanie zbyt dużej ilości jedzenia przed snem

We wczesnym wstawaniu pomoże nam również to, jeśli przed snem nie będziemy spożywali zbyt dużej ilości pokarmów i również alkoholu. Jedzenie i alkohol na krótko przed zaśnięciem sprzyjają niestety wszelkim niedogodnościom podczas snu dla naszego organizmu. Wpływają na nas bardzo negatywnie i wydłużają proces zasypiania, a co za tym idzie, także budzenia się.